Hidroelectrica: Cum sa primesti facturile restante

Desi Hidroelectrica a reusit sa se mai recupereze din perioada facturilor intarziate, inca sunt multe locuri de consum, care nu au fost facturate de peste 1 an de zile. Exista o eroare in sistemul lor de facturare al clientilor care au facut contract in primele 6 luni ale anului 2022.

Multi clienti de laHidroelectrica inca se plang ca au peste un an de zile de cand nu au primit o factura, desi isi trimit indexurile lunar. Dar eu va relatez cum am reusit sa primesc 7 facturi odata fara batai de cap, dar cu o perseverenta decenta.

Contactare deficitara Hidroelectrica

Am incercat sa sun la relatii cu clientii Hidroelectrica, fara rezultat, am trimis mail la toate cele 3 adrese, inclusiv la „sold”. Singurii care mi-au raspuns au fost cei de la Sold, dar au spus ca nu se ocupa cu procesul de facturare, doar cu problemele sodului din facturi si mi-au precizat sa folosesc celelalte cai de sesizari. O facusem deja si nu avusesem nici un rezultat.

Asa ca am decis sa trimit un mail saptamanal cu datele de indentificare si problema nefacturarii. Ultima factura fiind pe mai 2022. Am vrut sa fiu si decent, sa nu incarc sistemul doar cu problema mea, mai sunt si altii, asa ca acest mail l-am trimis timp de 3 ori, odata pe saptamana.

Asa ca pe 16, luna aceasta am primit 7 facturi odata, pentru tot anul 2022, adica si pe decembrie inclusiv. Mai cu estimari, mai cu citiri, dar sunt undeva aproape de adevar cu indexul, nu este o diferenta mare.

Detalii sesizare

Incercati sa furnizati toate datele de refetinta in e-mailul ( formular.client A hidroelectrica.ro ), nume, adresa, POD, ultimul index, precum si ultima factura pe care ati primit-o. Ma refer la luna facturarii, nu luna in care ati primit ultima factura.

Facturare Hidroelectrica

Asa ca celor care aveti probleme cu nefacturarea la Hidroelectrica, aplicati acest sistem zic eu decent, de sesizare, fara sa incarcati sistemul, dar totusi sa fiti si auziti, pentru ca se pare, preluarea contractelor mai vechi in noul sistem este ori haotica, ori cu probleme. Iar acestea se vor rezolva cu adevarat doar daca le sesizati la Hidroelectrica, pentru ca nici ei nu stiu de ele daca sistemult de facturare deficitar nu le arata ca sunt aceste probleme.

Asa am ajuns si eu in randul lumii, al clientilor Hidroelectrica, in sistemul de facturare, pentru ca eram unul dintre copii pierduti.

Update 2025

In ianuarie 2025 a sosit si factura finala, da exact dupa 400 de zile de la data incetarii contractului, cand legal trebuia sa soseasca in maxin 42 de zile. Dar am fost recompensat, asa ca greseala lor a fost in beneficiul meu. Asta pentru ca atunci cand intarzii la achitarea facturii esti automat penalizat la zi, asa si ei la randul lor au fost penalizati. Problema este ca trebuie sa sti in Romania cum si cand sa-ti ceri drepturile.

Lasă un răspuns