Mai exista ghinionul sa cumparam produse care se strica si trebuie sa facem o returnare la garantie in China la magazinul de unde am achizitionat produsul.
In primul rand, trebuie contactat magazinul, prin mail in care explicati ce sa intamplat, atasat este bine sa puneti un fisier video sau un link al unui fisier video in care evidentiati defectiunea si cereti returnarea la garantie a produsului.
Suportul magazinului o sa revina cu un raspuns. (posibilitati – returnare la garantie)
- Va recomanda sa-l reparati in tara, la un service specializat, de la care luati chitanta, o scanati o trimiteti prin mail magazinului si va inapoiaza bani prin Paypal, etc. Totusi intrebati pana la ce suma poate suporta magazinul, pentru ca exista posibilitatea ca reparatia sa fie prea scumpa iar magazinul nu o poate sustine.
- Va poate recomanda cateva setari in functie de defectiune
- Va poate recomanda sa trimiteti produsul la ei, inmanandu-va un numar RMA si adresa de livrare.
Returnare la garantie
Daca aveti un telefon folositi un plic cu bule si puneti doar telefonul, fara restul de accesori (cablu date, incarator, etc), trimiteti cu serviciul (Recomandata Externa), pentru ca e cel mai ieftin. Daca postarita nu vrea sa primeasca pachetul, spuneti ca ati mai trimis electronice in plic cu bule si nu au fost probleme.
Pentru siguranta mai mare, infasurati telefonul intr-un strat cu folie cu bule, apoi puneti-l in plicul cu bule final.
Costul unei recomandate externe in China, pentru un telefon in plic cu bule, este de 30-40 ron. Coletul face in jur de 2 saptamani pana la destinatie, numarul de track primit de la posta, il oferiti magazinului, pentru a putea urmari si ei coletul.
Transportul „dus”, il suportati voi, returul de la garantie va fi suportat de magazin, prin metoda prin care ati primit coletul, dar este bine sa le precizati mai inainte sa trimeata coletul tot cu PostNL sau dupa caz cu ce vreti voi.
De ce este o taxa limita platita de magazinele din China
Este normal ca uni romani sa poata fi abuzat de aceasta facilitate, astfel sa fi facut unele dovezi de plata fictive, prea umflate.
Piesele la noi fiind foarte scumpe, exista posibilitatea exagerarii la facturare si nu in ultimul rand, la ei tot telefonul este la jumatate de pret la cat il cumperi, deci reparatiile sunt foarte ieftine. Sa nu credeti ca-l repara magazinul, ei il trimit la sediile specializate a fiecarei firme de telefon.
Important:
Cand trimiteti telefonul, puneti o folie de plastic peste borna bateriei, asa cum ati primit telefonul, pentru ca exista posibilitatea ca in timpul transportului sa se consume bateria excesiv, astfel ca telefonul repus la incarcat, acesta nu va mai da semne de viata.
Telefonul l-am cumparat pe 11.02.2016, parca garantia paypal este de 180 zile?
Multumesc,
Am rezolvat,
Vivian a inteles in cele din urma, nu a fost nevoie sa platesc.
Am scapat ieftin, si daca plateam tot era bine pt. ceea ce am facut telefonului.
Multumesc,
Paid chiar vroiam sa iti zic sa ii spui ca telefonul este in garantie.
Bine ca sa terminat cu bine.
In sfarsit, dupa o luna jumate, telefonul meu, a fost livrat astazi acasa.
Sper sa nu fie ceva probleme, asa cum am spus mai sus, telefonul l-am trimis in China, la http://www.vickmall.com/, intrucat l-am brickuit.
Magazinul si service Meizu, nu mi-au luat niciun cent, chiar daca eu am desigilat telefonul.